„Ne prljaj. Nemaš izgovor!“

PANČEVO, 18. jun 2018. (TV Pančevo) – Društveno odgovorna kampanja „Ne prljaj. Nemaš izgovor!“ tradicionalno se nastavlja i ove godine, četvrtu sezonu za redom. Petočlani Eko tim SBB fondacije u prethodnom periodu prikupio je čak oko 1000 tona smeća, uz podršku građana i lokalnih zajednica širom Srbije, koje je posetio. Ovog vikenda, tim je krenuo na novo putovanje sa istim ciljem – ukazati građanima na odgovorno ponašanje prema životnoj sredini.

Prva stanica je Pančevo, gde je u subotu, 16. juna, Eko tim SBB Fondacije u saradnji sa ovim gradom i uz veliku podršku đaka i nastavnog kadra Osnovne škole „Miroslav Mika Antić“ očistio Gradski park i prometne lokacije na kojima je održan tradicionalni Internacionalni karneval. Akcija čiščenja nastavlja se i u nedelju, nakon drugog dana manifestacije.

„Izuzetno nam je drago što ćemo ove godine, u okviru nastavka društveno odgovorne kampanje „Ne prljaj. Nemaš izgovor!“ SBB fondacije, doprineti uklanjanju smeća iz gradova, sa fokusom na one u kojima se održavaju veoma posećene manifestacije. Zbog veće frekvencije ljudi, nakon njih je po pravilu potrebno dodatno angažovanje u uređenju lokacija u što kraćem roku. Zato smo ovog vikenda stigli u Pančevo, koje je ujedno i prvi grad koji čistimo ove sezone, da podsetimo da samo od nas zavisi koliko će biti čista sredina u kojoj živimo. Zahvalila bih se ovom prilikom lokalnoj zajednici i pančevačkim osnovcima na podršci u realizaciji akcije. Sledeće nedelje bićemo u Kragujevcu.“ – izjavila je Katarina Jokić, supervizor prodajnog mesta SBB-a u Pančevu.

Tokom dosadašnjih akcija na brojnim lokacijama u nekoliko desetina gradova, očišćena je površina veličine oko 70 fudbalskih terena. U okviru kampanje je, takođe, postavljeno i 21 igralište u 19 gradova Srbije, podeljeno je 40.000 biorazgradivih torbi, a oko 17.500 dece odgledalo je i edukativnu predstavu „Ko to tamo prlja?“, uz podelu istoimenih slikovnica. „Ne prljaj. Nemaš izgovor!“ podržalo je do sada i 30 javnih ličnosti motivacionim video porukama koje pozivaju na odgovornost.

Zbog izuzetnih razultata i doprinosa boljem i zdravijem životu građana, značaj kampanje naširoko je prepoznat u javnosti, što je bio dodatni motiv da i ove godine nastavimo uz poruku da jedino dugoročnim aktivnostima i zajedničkim angažovanjem možemo da dođemo do krajnjeg cilja, a to je čistija i zdravija Srbija.